Antara Cinta Dan Fanatisma


Salam Perjuangan Sopan,

Lama giler gua tak menuliskat sini. Busy yang teramat sangat membataskan masa gua untuk membuat coretan dari hati gua kat dalam ni. Tapi tah macam mana, tiba-tiba datang pulak semangat nak mencoretkan sesuatu kat blog ni. Apa puncanyer? Haaaaa. Ni gua  nak cerita sikit.

Malam tadi gua masuk kat n9futbol, ngayau punya ngayau punya ngayau dalam tu, gua terjumpa lak satu link pasal ada satu movie ni. Tajuk dia Romeo & Juliet. Tgk movie trailer macam best. Gua pun download la. Siap download semua, gua pun layan. Helemekkkkkk!!!!! Memang terbaik la ini movie. Dalam pada gua nyampah dengan movie indon, tapi dengan movie ni memang gua bagi double thumbs up. Memang superb la. Cuba lu orang tengok movie trailer ni;

Nak tau ujung pangkal cerita ni? Lu tengok la sendiri. hehehehe!!! Kat YouTube ada 12 part. Keseluruhan movie ni amik masa dalam sejam setengah kot.  Tapi gua bleh bagi jaminan yang lu orang akan kata movie ni terbaik. Caya la cakap gua. Adios!!!!!

Published in: on March 18, 2010 at 11:42  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://sopangayopojuang.wordpress.com/2010/03/18/antara-cinta-dan-fanatisma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

