Inilah Penyokong Sebenar


Salam Perjuangan Sopan,

Gua amat-amat berbangga dengan penyokong-penyokong setia Negeri Sembilan kat Darulaman Sabtu hari tu. Lu orang memang superb beb!!!! Orang putih cakap, “one picture mean’s everything”. Tu orang putih cakap la. Tapi bagi gua bukan gambar jer, video pun boleh memberi banyak makna. Mungkin masa orang putih yang cipta perumpamaan tu video belum wujud lagi kot. hahahahahahahaha!!!!! Lu orang tengok jer la video-video kat bawah ni. Tah dari mana gua sapu gua pun lupa. Lihatlah tingginya semangat penyokong-penyokong Negeri Sembilan di Darulaman. Gua harap semangat penyokong ni diteruskan di Paroi dalam separuh akhir besok. Jangan datang stadium kalau niat lu orang hanya untuk melawat sedara mara lu orang kat ICU atau menziarahi orang meninggal dunia.

Tahniah juga gua ucapkan kepada penganjur yang bekerja keras menjayakan semua ini. Terima kasih juga gua ucapkan pada ketua bas gua, saudara Mizan dan Khairul yang begitu prihatin dengan kebajikan penumpang seliaan diorang termasuk gua. Syabas diucapkan dari Sopan Gayo Pojuang.

Apa-apa pun syabas jugak gua ucapkan pada skuad Negeri Sembilan yang layak ke separuh akhir Piala Malaysia 2009. Tapi awas, Terengganu bukan lawan yang mudah. Sekali alpa, lu orang akan terima padah. Bak kata Dr.M, “You’ll get a bloody nose”. Gua harap sangat lu orang dapat bagi Piala Malaysia ni kat kami anak-anak Negeri Sembilan. Itu harapan dari gua. Berjuanglah kamu pemain-pemain Negeri SembilanĀ  seperti Sopan Gayo Pojuang.

p/s: Happy Deepavali Encik Devan. Selamat Hari Raya Zakaria.

Published in: on October 26, 2009 at 18:13  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sopangayopojuang.wordpress.com/2009/10/26/inilah-penyokong-sebenar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. OOOooo sapa lu ni SGP? wa ada list passenger bas.. wa tau sapa lu!

  2. N9 jumpe klate…..kite tgk sape menang…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: